Zarządzaj ustawieniami dotyczącymi prywatności
Przed rozpoczęciem korzystania z Naszej strony prosimy Państwa o dokonanie wyboru czy strona może korzystać z plików cookie lub innych technologii, takich jak sygnały nawigacyjne w sieci web, znaczniki pikseli i obiekty Flash („Pliki cookie”).

Są wymagane, aby umożliwić korzystanie z podstawowych funkcji witryny, takich jak zapewnienie bezpiecznego logowania lub zapamiętywanie, na jakim etapie rezerwacji jest użytkownik. Bez tych plików korzystanie z Naszej strony nie będzie możliwe.

Umożliwiają analizę korzystania z witryny przez użytkownika w celu oceny i poprawy jej wydajności dzięki zrozumieniu, jak korzystają z niej użytkownicy a także mają na celu dopasowanie i zapamiętanie preferencji użytkownika. Mogą one być również wykorzystywane do zapewnienia lepszej obsługi klienta na tej stronie. Na przykład: do zapamiętywania danych do logowania, zapisywania informacji o tym, co znajduje się w koszyku lub dostarczania informacji o sposobach korzystania z naszej strony, do zapisywania informacji o wybranym języku, regionie, rozmiarze czcionki, wyglądzie strony internetowej.

Te pliki cookie są wykorzystywane do wyświetlania reklam, które są bardziej dopasowane do użytkownika. Możemy dzielić się tymi informacjami z reklamodawcami lub wykorzystywać je w celu lepszego zrozumienia zainteresowań użytkownika. Reklamowe pliki cookie mogą być na przykład wykorzystywane do udostępniania danych reklamodawcom, tak aby reklamy, które widzi użytkownik były do niego bardziej dopasowane, aby mógł on udostępniać niektóre strony na portalach społecznościowych lub zamieszczać komentarze na naszej stronie.

Szczegółowa informacja na temat korzystania z plików cookie i związanych z nimi technologii znajduje się pod poniższym linkiem Polityce prywatności.

menu menu

Bądź na bieżąco

Dodaj
BLOG
Centuria Hotel&Natural SPA

Warunki rezerwacji i anulacji

Ogólne warunki rezerwacji i anulacji pokoi hotelowych i pozostałych usług hotelowych dla Gości indywidualnych w Hotelu Centuria Wellness & SPA.

I.SPOSÓB DOKONYWANIA REZERWACJI

Rezerwacji pobytu można dokonać w następujący sposób:
a) Telefoniczne zamówienie pobytu, potwierdzone korespondencją email precyzującą warunki dokonanej rezerwacji
b) Wysłanie zamówienia na pobyt w formie elektronicznej (e-mail)
c) Dokonując automatycznej rezerwacji przez system na stronie www.hotelcenturia.pl

1. Po dokonaniu rezerwacji zgodnie z procedurą opisaną powyżej Hotel prześle na wskazany przez Państwa adres dokument e- mail będący potwierdzeniem rezerwacji.

2. Warunkiem koniecznym dla dokonania wiążącej prawnie Hotel rezerwacji jest uiszczenie przez rezerwującego pobyt Gościa zadatku w wysokości 30% całkowitej wartości rezerwowanego pobytu.

3. Zadatek o którym mowa winien być wpłacony na konto Hotelu w formie przelewu bankowego, gotówki lub w formie obciążenia karty kredytowej za pisemną zgodą Gościa hotelowego.

Terminy wpłaty zadatku: 

14 dni - w przypadku pobytów rozpoczynających się później niż 30 dni od daty dokonania rezerwacji
7 dni - w przypadku pobytów rozpoczynających się mniej niż 30 dni od daty dokonania rezerwacji
48 godzin – w przypadku pobytów rozpoczynających się mniej niż 14 dni od daty dokonania rezerwacji
4. Zadatek winien być wpłacony w wyznaczonym terminie podanym w e-mailu potwierdzającym rezerwację.
5. Za datę dokonania przedpłaty uznaje się datę uznania rachunku bankowego Hotelu Centuria Wellness & SPA.

Nr. Konta bankowego
ING BANK ŚLĄSKI 63 1050 1142 1000 0023 4340 9948

6. Pozostała kwota płatna w hotelu przy zakwaterowaniu. W przypadku braku wpłaty w określonym terminie, bądź braku środków na karcie kredytowej, rezerwacja zostanie anulowana.

7. Naliczanie wartości rezerwowanych usług hotelowych następuje zgodnie z obowiązującym w dacie dokonania rezerwacji Cennikiem Hotelowym i/lub Ofert Specjalnych.

II. ANULOWANIE REZERWACJI

1. Warunki anulowania rezerwacji:
a) Poniżej 7 dni - wpłacona kwota nie podlega zwrotowi
b) Do 14 dni - 50% zwrotu wpłaconej kwoty
c) Do 30 dni od daty planowanego przyjazdu - 100% zwrotu wpłaconej kwoty

2. Pomiędzy dokonaną wpłatą z tytułu rezerwacji, a opłatą za rezygnację (jeśli taka wystąpi) zostanie zwrócone Klientowi w formie przelewu na wskazany przez niego rachunek bankowy.

3. Opłata za rezygnację będzie potrącona z kwoty wpłaconego zadatku lub z kwoty opłaconego pobytu, względnie pobrana z karty kredytowej.

4. Anulowania rezerwacji prosimy dokonywać pisemnie na adres: recepcja@hotelcenturia.pl 

Polecane pakiety

zobacz wszystkie pakiety